Daily Quickie: Krispy Kreme Spider-Man Doughnuts

Thursday, June 21, 2012
Daily Quickie is a short tag on the title which I use for blog entries about food I'm snacking at home, work or anywhere.

You guys might already know that I'm a desserts person. And today, I had one of the simplest but equally sinful sweet treats -- doughnuts. Although it's been quite a while since I've had one, I just can't help but give in to the temptation, especially after seeing Krispy Kreme's new doughnuts.
Spider-man and Spider Donuts

Okay, before you react violently, let me explain. I've bought these donuts to-go and by piece since I'm very sure I'll only be the one eating them at home. I should've taken a photo of these quirky doughnuts in the store, but I've chosen to directly take them home. To cut the story short, it was my bag's fault why these babies got deformed.

However, despite the inevitable distortion of the appearance, these donuts tasted great! The Spider Doughnut (P45) which oozes with chocolate kreme filling is rolled in carat chocolate and crushed Oreo cookies, and dusted with a Spider-outlined coating. The Spider-Man Doughnut (P45) on the other hand, is charged with strawberry filling and coated with Spider-Man’s face using vanilla-colored icing and satin iced candy.

Spiderman Doughnuts
If you're like me who's a fan of Marvel, Spider-Man and Krispy Kreme, then don't miss out on these new additions to Krispy Kreme's premium line of doughnuts. They're not only fun eye-candies featuring the upcoming superhero movie, but they're also world-famous, melt-in-your-mouth treats that will surely leave you satisfied.

These doughnuts will only be available from June 1 to July 15. And if you buy a dozen assorted with both of these Spider-Mania treats, you get a free Spider-Man non-woven bag. (Hmmm.. I think I might buy a dozen of these soon.)

Anyway, who's excited for The Amazing Spider-Man's showing this July 4?

I know I am!

45 comments:

  1. I like crispy creme doughnut too.Too bad there is no crispy creme store near my place.My kids will surely love the spidey donut

    ReplyDelete
  2. oh these temptations! :). Krispy kreme surely knows what's appealing to their customers. I'm sure kids are going to love them more! Too bad, hubby just got home from Manila...he didn't include this one in the box! lol! :) thanks for sharing sissy.

    ReplyDelete
  3. Na-excite pa naman ako at first, I thought you will share the recipe for the doughnut. lol! I love love love desserts too, and I alwayssss have a space for dessert every after meal. But you know what, for some reason I never liked krispy kreme out here...I don't know why, or maybe it's just me. But I don't find it yummy at all..dry and too sweet. And it's not because it's old, I've tried the freshly made ones and the ones that have been sitting on the rack for hours...pero sa pinas ang sarap nyan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Really? Maybe iba-iba lang ang gawa per branch or country.. :) My dad generally doesn't like doughnuts but he digs KK's original glaze. Soft, moist and just the right amount of sweetness daw.

      Delete
    2. Oohhh yeahhhh the glazed ones are okay pero dry pa rin para sakin. Siguro kelangan ipakain sakin yung fresh from the oven talaga para mapaso bunganga ko sa kaartehan. lol! But seriously, I guess hinde ko lang tlga sya type.

      Delete
  4. Replies
    1. The flavored ones are generally sweet for me too, but I somehow dig these Spidey ones :)

      Delete
  5. Love Krispy Kreme too! but eat too much Bammm! you gained a pound or two plus you can't resist that mocha ice latte. :)

    ReplyDelete
  6. hahaha just bought a box of it too. sad spiderman, he got deformed! but yes, I am excited for the movie!!!! weeeee~~~

    ReplyDelete
  7. Tempting! Since I'm still on my no diet period, magpapabile na ko kay hubby! weeeeee!~

    ReplyDelete
  8. Lav-eat!!! Naku..titingnan ko if they have one of these in BKK. Malapit na rin Spidey dito yay!!

    Rizza (beingwell)

    ReplyDelete
  9. OMG! Cute! I remember last November we bought Kripy Kreme with Mumu designs haha

    ReplyDelete
  10. Hahaha, how cute! Normally I don't like KK donuts since they're so sweet but last time I kind of liked the Green Lantern doughnuts. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aww.. I didn't get to try the Green Lantern doughnuts.. >.<

      Delete
  11. Drooliiiiiiiiiiing! Heaven forbids, but I love sweets. I guess I just have no choice but to inherit Diabetes. :(
    I need to taste these.

    ReplyDelete
  12. I've been craving for KK for almost two weeks now! *drools*

    ReplyDelete
  13. KK..Nakakadiabetes talaga. But is soooo good. ;))

    ReplyDelete
  14. Gosh, I can't wait for the movie to show. I'll buy one of these while watching the movie para terno di ba?! haha

    ReplyDelete
  15. LOL The Spiderman doughnut doesn't look like Spiderman at all given that very expensive price.

    ReplyDelete
    Replies
    1. My Spider-Man doughnut got deformed inside my bag.. hahaha.. XD

      Delete
  16. wow ang galing naman.. i'm sure masarap yan.. kailangan kaya ako makakatikim nyan? hmmm..

    ReplyDelete
  17. Hello Ate Sumi. Hiiii. :D

    kanina ko pa natikman ang spider man doughnut pero huhu pwedeng bang tingnan ko nalang siya ? ang kyoot kasi. as usual di mawawala ang original glazed basta KK. YUMM. :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agree! :D An original glazed KK doughnut is an all-time fave! ;)

      Delete
  18. i never tried this and havent had krispy kreme for a long time. yum parang i want the spider donut!!! :) i wonder how you stay fit with all the stuff your eating (inggit ako) :p
    Rovie
    MARIS and FIRMOO giveaway on The Bargain Doll

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nah! If you see my photo back in high school and college, you'd realize that I really gained a lot of weight, or flabs rather.. :D I think I'm just skilled in hiding it, but I can't even wear tight-fitting clothes anymore! :(

      Delete
  19. Another new Krispy Kreme donuts! I really love the design of their donuts. Very unique indeed. I remember the Green Lantern as my fave. :)
    Their donuts are a little bit too sweet for me though. :)

    ReplyDelete
  20. I went to KK at rcbc yesterday, it's OOS, why?!

    ReplyDelete
  21. yay! perfect for any spider man lover..delish donuts :-)

    ReplyDelete
  22. though i find KK too sweet, i still miss them. i would love to have even just their original glaze now. cute spideys. i think the one deformed is cuter than the originals. haha!

    ReplyDelete
  23. Now I'm craving for doughnuts. I hate sweets except doughnuts. lol

    ReplyDelete
  24. i'm more excited with the krispy kreme hehe...

    ReplyDelete
  25. Krispy kreme is the best kaso rarely lang ako makakain we don't have stores here kasi. Usually when a family member visits manila that's the time we eat Krispy kreme.

    ReplyDelete
  26. the first time I taste KK was 2008?...2nd was 2010...
    third was May this year. Hahaha..at bakit?..wala kasing KK store dito sa bacolod. and I soooo love KK!
    lahat puro pasalubong from Manila..
    ..same sentiments with mona..

    ReplyDelete
  27. Wow! This made me wanna drop by Krispy Kreme store later and buy my share especially if it's chocolate donut! yummy! ヅ

    ReplyDelete
  28. haven't tasted it but I saw the spiderman donut on bill boards already. now this is making me crave.

    ReplyDelete
  29. The kids just had the Spider-Man doughnuts yesterday. It turned their teeth and fingers(they were scooping the icing with their fingers - eeww, I know, but they're kids who love icing. :D) pink but they finished the doughnuts pretty fast.

    We'll get them the Spider doughnuts next weekend.

    ReplyDelete
  30. fancy! looks like they are too sweet. haha. Krispy Kreme is also popular here but you wont see me joining the queue!

    ReplyDelete
  31. I wish they have these cute designs as well here in UAE. They have Krispy Kreme but I don't know if they offer Spider Man doughnuts.

    ReplyDelete
  32. This is tempting me now to make a muffins of my own... love doughnuts too but then can't buy that here. sorry for me, so muffins will be the substitution.

    ReplyDelete
  33. I love the one with the spider, unlike any other doughnuts in Kryspy kreme it doesnt taste that sweet :)

    ReplyDelete
  34. It looks so yummy! I will try this in Trinoma branch :)

    ReplyDelete
  35. i'm not into sweets, but these look great! let us you know your thoughts on the movie too once you've seen it. ♥

    ReplyDelete
  36. Have to wait for another Spiderman movie to come out to get a chance to taste them. Wonder if they'll make brick like donuts when Marvel makes a movie of The Thing.

    ReplyDelete
  37. I love krispy kreme doughnuts pero hindi ko alam na nagkaroon sila ng ganitong doughnuts dati... :) sayang. :)

    ReplyDelete
  38. automatik na if krispy kreme got some filling ill buy it. sarappp

    ReplyDelete

Powered by Blogger.